Wednesday, September 26, 2012

DESPRE VARA CARE VA SĂ VIE

Sfârşitul fiecărei veri m-a găsit făcându-mi planuri pentru următoarea. Şi în ciuda foilor pe care mi-am notat fiecare aşteptare şi speranţă privind ceea ce va urma, n-am reuşit niciodată să ajung la destinaţia pe care mi-am propus-o iniţial. Oricât am încercat să nu-mi scap visele din ochi sau oamenii de mână. Vara care a urmat m-a găsit întotdeauna în alt loc şi lângă alţi oameni. Aşa că vara asta o voi încheia fără foi, fără liste, fără vise scrise cu linuţă unele sub altele. Doar cu speranţa că vara care va să vie... va fi, ca şi până acum, de neuitat. Şi-aşa va fi! În caz contrar, mă văd nevoită să apelez la dovlecelul meu magic!

1 comment:

  1. uneori sunt probleme care te impiedica sa realizezi ce iti propui, dar cand vine vorba de distante atat de mari de timp, e de vina schimbarea. toti ne schimbam in fiecare secunda, minut, mai ales in ani. restabilesti alte prioritati, evaluei totul din nou si ajungi la alte concluzii iar si iar in functie de cum te schimbi, astfel ca niciodata nu realizezi ce iti propui pentru o durata atat de mare, dar poti sa te bucuri de lucrurile pe care nu ti le-ai propus si le-ai realizat totusi, venite ca mici surprize ce ti le acorzi

    ReplyDelete

Vorbește-mi.