Tuesday, June 14, 2011

Bună dimineaţa, soare!


Photo by Mink Mingle on Unsplash

Umerii sunt sufletele
care pot duce pe pielea lor
toate dimineţile din lume
fără să se plângă
de prea mult soare.

*

Pe umerii mei
şi-au găsit apusul
atât de multe dimineţi
încât puse răsărit la răsărit
aş face un tren cu sori în loc de vagoane
pe care l-aş numi "Bună dimineaţa!"

*

Îmi plac dimineţile
în care mă trezesc înaintea sufletului meu
şi-l pot privi în linişte
cum doarme ca un copil.
Îmi place să-l trezesc strângându-l între coaste,
să-i spun "Bună dimineaţa, soare!"
şi să-l ascult cu ochii închişi
cum îmi povesteşte despre oamenii
din visele lui.

*

Cea mai frumoasă dimineaţă din lume
va fi cea în care oamenii toţi se vor trezi
şi vor spune "Bună dimineaţa!" vieţii lor.

*

Dimineţile lui
veneau pe umerii mei.
Îşi deschidea palma
şi ne mângâia pe amândouă la fel,
apoi ne închidea în pumn
şi nu ştia cum să ne sărute
fără să ne zdrobească.

*

Adevăraţii umeri ştiu cum să doară
fără să se rupă.

4 comments:

Vorbește-mi.