Wednesday, December 1, 2010

Goodbye Autumn. Hello Winter.

Anne.: e decembrie, ana... gata e decembrie...

Anne.: m-a prins decembrie pe o melodie numita autumn's monologue
Ana: la dracu
Ana: e şi un sfert
Anne.: e decembrie şi 15 minute
Anne.: şi promit că o să iubesc, şi o să o iubesc aşa cum am iubit toamna, aşa cum am iubit vara!

E decembrie şi 15 minute. Şi eu încă sunt în toamnă, cu gândul la o zi din octombrie, ascultând melodia Autumn's Monologue de la From Autumn to Ashes. E decembrie şi 16 minute şi stau ghemuită în pătură încercând să mă încălzesc. Doar când mă gândesc că e iarnă mi se face şi mai tare frig... Nu m-aş fi gândit că o să tânjesc atât de tare după toamnă. Dacă ar trebui să fac un bilanţ aş putea spune că am avut parte de toate, şi de bune şi de mai puţin bune... şi cu toate astea, a fost cea mai frumoasă toamnă de până acum.

Şi sper să am parte de o iarnă frumoasă, cu multă zăpadă, cu multe zâmbete, cu bătăi cu bulgări, şosete ude şi nasuri roşii, prietenii noi şi prietenii vechi, cu multe amintiri plăcute. 

Să mă prindă Martie cu zâmbetul pe buze.

No comments:

Post a Comment

Vorbește-mi.