Sunday, November 28, 2010

Dragă S.,



Dacă eşti cine încă sper că eşti... îţi mai aminteşti?

"- Suntem într-un joc?
- Da, dar nu mă întreba cum se numeşte... nu i-am dat un nume încă."

Nici până acum nu i-am dat un nume dar m-am gândit la o regulă: să nu existe câştigători, să nu existe învinşi. Nu-mi fac griji în privinţa ta, ştiu că poţi respecta regula asta. De mine mă tem. Sunt prea competitivă şi uneori merg mult prea departe ca să câştig. Nu o fac din orgoliu, ci din cauză că mă simt vulnerabilă când pierd. Nu o fac ca să câştig, o fac ca să nu pierd... De ce nu există o cale de mijloc? De ce e ori câştigi ori pierzi?

Poate e prea târziu (eu sper să nu fie) pentru regula asta... poate deja am pierdut amândoi. Poate oricât de mult mi-aş dori să îl mai jucăm încă o dată, cu un nou set de reguli, tu nu vei vrea. Să apăsăm butonul de restart? Doar spune-mi... Tu cum te simţi? Ca un câştigător? Ca un învins? Eu în niciun caz ca o învingătoare...

Te-am întrebat mai înainte dacă îţi mai aminteşti. A trecut o lună... şi la ce ar trebui să mă gândesc acum? La prima dată când m-ai sărutat sau la ultima dată când te-am văzut?

No comments:

Post a Comment

Vorbește-mi.