Monday, May 31, 2010

Îţi mulţumesc



- Îţi mulţumesc.
- Pentru?
- Aşa... pentru tot.
- Cum adică pentru tot?
- Pur şi simplu.
- Nu înţeleg.
- Nici nu trebuie. Eu am spus ce am avut de zis. Îţi mulţumesc.
- Dar nu înţeleg pentru ce...
- Du-te în camera mea şi pe noptieră vei găsi un borcănel.
- Eşti foarte ciudată astăzi.
- Dacă vrei să înţelegi trebuie să faci asta.

Cassandra se duse în camera prietenei sale şi pe noptieră găsi un borcănel. Îl privi cu uimire. Era un borcănel mic, plin cu nişte bileţele pe care era scris câte ceva. Desfăcu cu grijă borcanul şi luă la întâmplare câteva bileţele.

"23 iulie, am râs. M-am simţit bine, îţi mulţumesc."
"14 iunie, am mâncat la fastfood-ul nostru preferat, iar apoi am citit împreună, acolo, în locul nostru de sub Tâmpa. M-a luat somnul şi m-ai învelit, îţi mulţumesc."
"6 aprilie, m-ai adunat din nou, pentru a suta oară, şi m-ai lipit cu grijă şi cu atenţie. Încă se mai văd câteva crăpături, dar nu-i nimic...cu timpul se vor astupa şi o să fiu la fel ca înainte. Îţi promit. O să fie bine. O să fie bine, da. Asta îmi spui mereu, o să fie bine şi te cred. O să fie bine. Îţi mulţumesc."
"4 mai, mi-ai cumpărat îngheţată, dar nu am putut ajunge aşa că ai mâncat-o tu. Te-ai simţit uşurată pentru că şi aşa toată lumea se uita lung întrebându-se: de ce se plimbă fata aia cu îngheţata în mână şi nu o mănâncă? Aproape s-a topit. Îţi mulţumesc."
"31 octombrie, a fost frig şi mi-ai făcut poza aia. Da, aceea care îmi place mult. Îţi mulţumesc."
"15 septembrie, nu am adus cărţile la şcoală, nu le-am terminat. Avem timp. O să le aducem toamna următoare. Îţi mulţumesc."
"11 mai, te-ai întors şi mi-ai adus ce te-am rugat să îmi cumperi: o acadea. Dulce acrişoară care mi-a colorat toată limba şi toţi dinţii în albastru. Îţi mulţumesc."
"restul zilelor din viaţa mea: ai fost acolo... am râs, am dansat, m-ai sprijinit, m-ai îmbrăţişat, m-ai ridicat. Îţi mulţumesc."

Cassandra privi spre pe borcan şi observă că avea lipită o etichetă pe care scria caligrafic "Amintiri". Se întoarse în camera în care se afla Anne şi îi spuse:

- Nu... eu îţi mulţumesc.

No comments:

Post a Comment

Vorbește-mi.